• FAQ | Szklana biżuteria artystyczna – Joanna Muzyka Studio

Wysyłka i dostawa biżuterii

Jakie są dostępne metody wysyłki w Polsce?
Oferuję wysyłkę za pośrednictwem Kuriera InPost i Pocztex, a także do Paczkomatów InPost i Orlen Paczka. Możesz również wybrać odbiór w punkcie DPD. W sklepie dostępne są także opcje wysyłki za pobraniem poprzez kuriera InPost lub Pocztex.

Czy realizuję wysyłki za granicę?
Tak. Wysyłkę międzynarodową realizuję za pomocą kuriera z pełnym śledzeniem lub pocztowej paczki priorytetowej ze śledzeniem.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Standardowy czas realizacji wynosi od 3 do 7 dni roboczych. W przypadku biżuterii spersonalizowanej lub unikatowych projektów, czas ten to 7–14 dni roboczych lub nawet dłużej. Każdorazowo ustalam go z Tobą indywidualnie.

Jaki jest koszt wysyłki i czy oferuję darmową dostawę?

Darmową wysyłkę krajową otrzymasz przy zamówieniach o wartości od 500 zł. Koszty dostawy są widoczne w karcie każdego produktu.

Jak pakowana jest delikatna, szklana biżuteria?

Produkty pakuję w pudełeczka jubilerskie lub materiałowe kieszonki, zabezpieczam bibułą dla ochrony przed wstrząsami, a całość umieszczam w ekologicznym kartoniku z ręcznie rysowaną autorską grafiką i biodegradowalnym foliopaku.

Co mam zrobić, jeśli paczka dotrze uszkodzona?

Proszę, odmów odbioru uszkodzonej przesyłki i sporządź protokół szkody z przewoźnikiem. Następnie skontaktuj się ze mną mailowo.
 

Płatności

Jakie formy płatności akceptuję?

Akceptuję szybkie płatności online przez systemy BLIK, Autopay i Przelewy24PayPal (a w nim opcja płatności kartą). Dostępny jest także tradycyjny przelew bankowy.

Czy mogę zapłacić w innej walucie?

Tak, standardowo przyjmuję płatności w PLN i EUR.
Płatności Automatyczne: Korzystając z systemu PayPal, możesz wybrać walutę ze swojej strony. Płatność zostanie automatycznie przeliczona i dotrze do mnie w PLN lub EUR.
Tradycyjny przelew bankowy w EUR: Jeśli preferujesz tradycyjny przelew w Euro, skontaktuj się ze mną przed opłaceniem zamówienia. Wyślę Ci wówczas osobną wiadomość z numerem konta prowadzonego w walucie Euro.

Czy mogę zapłacić na raty lub odroczyć płatność?

Nie, nie oferuję płatności odroczonych ani ratalnych.

 

Z czego zrobiona jest biżuteria?

Z jakiego szkła jest zrobiona biżuteria? Czy szkło może uczulać?

Do tworzenia używam szkła borokrzemowego – jest to szkło laboratoryjne, które charakteryzuje się wyjątkową trwałością i odpornością. Szkło samo w sobie jest materiałem niealergizującym.

Z jakiego metalu wykonane są zapięcia i inne elementy?

Wszystkie elementy metalowe, takie jak zapięcia, bigle czy łańcuszki, wykonane są ze stali chirurgicznej, typ 316L.

Używam stali, która jest ceniona w jubilerstwie za bezpieczeństwo i odporność. Mimo to, w rzadkich, skrajnych przypadkach, osoby z bardzo silną wrażliwością mogą reagować na minimalne, śladowe ilości metali. Jeśli masz bardzo silną alergię, rekomenduję wybór biżuterii z elementami ze srebra 925.


Czy jest możliwość wykonania zapięć ze srebra próby 925?

Jeśli masz bardzo silną alergię lub preferujesz inny materiał, jestem otwarta na zamówienia specjalne na srebrze próby 925. W takim przypadku proszę o kontakt przed złożeniem zamówienia, dopracujemy plan i indywidualne warunki.



Pielęgnacja biżuterii i informacje praktyczne

Jak dbać o szklaną biżuterię?

Szczegółowe zasady czyszczenia i przechowywania znajdziesz w moim dedykowanym artykule: Pielęgnacja biżuterii.

Nie znam swojego rozmiaru pierścionka. Jak dobrać idealny rozmiar?

Aby biżuteria pasowała idealnie, przygotowałam szczegółowy przewodnik, który pomoże Ci ustalić właściwy rozmiar w warunkach domowych. Wszystkie metody i porady, jak dobrać rozmiar pierścionka, znajdziesz w moim artykule: Jak dobrać rozmiar pierścionka.


Czy każdy produkt jest unikatowy?

Tak, produkty od podstaw są wykonywane przeze mnie ręcznie ze szkła w technice palnikowej (lampwork). Każdy egzemplarz jest jedyny w swoim rodzaju i może nieznacznie różnić się od zdjęcia, co jest naturalnym atutem pracy artystycznej.

Jaki jest proces tworzenia biżuterii?

Moja biżuteria powstaje w technice formowania szkła w ogniu palnika (lampwork) w szkle borokrzemowym, a następnie jest długo studzona w piecu. Elementy są ręcznie wykańczane i montowane (część jest złocona).


Zamówienia indywidualne i naprawy

Czy przyjmuję zamówienia personalizowane?

Oczywiście. W przypadku drobnych zmian (np. długość łańcuszka), czas realizacji zamówienia jest standardowy: 3–7 dni roboczych. Większe projekty wyceniam indywidualnie. Zapraszam do kontaktu :)


Czy oferuję naprawy uszkodzonej biżuterii?

Tak. Oferuję usługi naprawy. Pełne informacje i warunki znajdziesz w sekcji: Naprawy biżuterii.

Zwroty i reklamacje

Jaki jest termin i procedura zwrotu?

Masz 14 dni na odstąpienie od umowy. Wystarczy wysłać maila z oświadczeniem, a następnie odesłać produkt na swój koszt. Pamiętaj: Zwrotom nie podlegają zamówienia spersonalizowane. Pełne zasady zwrotów: Dostawa i zwroty.


Czy produkty objęte są gwarancją i jak złożyć reklamację?

Udzielam rocznej gwarancji kalendarzowej. Reklamacje z tytułu gwarancji lub rękojmi należy składać mailowo, dołączając opis i numer zamówienia. Pełna procedura reklamacyjna: Reklamacje.